tisdag 5 januari 2010

Hunduställlning i Malmö


Vad kul! Jag har bokat hotellrum idag 2 nätter. Vi ska ha en mini semester i Malmö och samtidigt ställa ut Othella på INT uställningen den 20 e mars =). Har köpt en ihopfällbar hundbur med som tar liten platts. Ska bli jätte skoj. Jag måste träna mycket nu så vi inte skämmer ut oss*ler*. Tur jag har Semsa att rådfråga och få hjälp av hon är verkligen toppen! Jag är så nybörjare som man kan bli med att ställa ut och dessutom är jag extremt klantig hehehehehe. Idag har Bella som hon kallas i folkmun lekt med en border Collie som är tio år gamal och heter Rocky. De hade mycket roligt tillsammans. De lekte tafatt och brottades. Jag handlade lite på Hööks med till Bella. Det blev en klicker, levergodis, ett halsband och ett fleec täcke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar