tisdag 12 januari 2010

Bus i snö






Full rulle idag. Först simmat med mitt jobb. Sen blev det långpromenad i skogen med busiga ungar, hundar och sambo, jätte härligt! Då vi kom hem, lagat mat och vilat oss en stund så körde jag lite klicker träning med Othellan och Thimmy. Jätte skoj sade vovvarna. Nu är det trötta hundar, trötta barn och trött sambo som degar framför tven*ler*. Har shoppat med idag från SBK det jag beställde var följande:

1 st Tävlingsbok á 23,00 kr
1 st Hundens bok á 70,00 kr
1 st DVD Tävlingslydnad I á 120,00 kr
1 st Regler lydnadsklass I-Elit (2 st häften) á 21,00 kr
1 st Spårlina orange 8 mm á 165,00 kr
1 st Arbetsplan 3: Lydnadsklass I á 32,00 kr
1 st Arbetsbok: Appellklass Spår av Inki Sjösten á 32,00 kr

Det blev lite smått och gott både inspiration och nyttigheter som jag kommer att behöva. Ska lägga upp någon form av träningsplan här lite senare*S*.

2 kommentarer:

  1. va duktiga ni är....och trötta hihi,sötnosar..
    kramis semsa

    SvaraRadera
  2. Nu har hon fått uppfarten vill jag säga. Kan det vara vårkänslor som lett till denna shopingrajd? Ha det bra. Kram/Maria och tjejerna

    SvaraRadera