söndag 22 november 2009

NÄE JAG HAR INTE TID!

Såjan nu har man ringt till min chef och väst i telefonen. Hon lyckades uppfatta vad jag sade tillslut. Du låter lite ansträngd Anna hehehe fräääs väääs svarade jag det tolkade hon som att jag kanske borde lägga på luren och ringa till vårdcentralen. Jag ska ge bort min hals till någon som jag inte tycker om...det får bli reinfeldt då. Har feber med och yrsel. Det är typiskt. Jag hade ett fullspäckat schema denna vecka som jag lyckats planera ihop så himla bra alla bitar hade klaffat..jaha den planeringen föll ju nu. Jag som skulle vara så duktig denna vecka. Jobba extra mycket så jag får julklapps pengar till jul och på onsdag min lediga eftermiddag skulle jag shoppa Alvas födelsedagspresenter med Maria (min kompis från Norrbotten som har tagit sig ner och hälsat på. Nu orkar jag inte ens knalla till konsum benen är som spagetti...shiiiiit

1 kommentar:

  1. Hej!

    När är din rottis född? :)

    Jag funderar på om det är syster till min kille här hemma.
    Han är från Lilla Aftonstjärnan och är född 2009-04-24.

    MVH
    Erik, eribj721@student.liu.se

    SvaraRadera