måndag 16 november 2009

Måndag


Lite trist och grå dag idag. Vi är lite förkylda hela familjen. Ingemar var hemma från skolan fast kanske lite i onödan för sedan på dagen var han hur pigg som helst. Vi pysslade på här hemma och efter lunch tog vi oss en promenad i grådasket. Det småduggade lite men det var skönt att komma ut. Vi gick till dämmet så hundarna kunde få vara lösa. Det var helt underbart ända till.........Bella hittade en hög med människoskit och där rullade hon sig så det stod härliga till innan jag han stoppa henne. Jag höll på att kräkas flera gånger på väg hem med min stinkande hund. Alva tyckte det var jätte kul med en bajshund som luktade prutt och bajshumorn var på hög nivå där hon åkte i sin vagn dragen av sin mindre roade mamma. Nåja, ni kan ju förstå vart hundarna hamnade sedan på en gång då vi kom innanför dörren....bilden talar väl för sig själv eller hur? *S*

2 kommentarer:

  1. hihi ska dom badda...många trävliga bilder på sötnosar..betre du har en hemsidan hihi tycker jag...kramisss på er...

    SvaraRadera
  2. Jo jag borde ha en sådan hemsida*S* men är så dålig på att fixa mig en

    SvaraRadera