söndag 25 oktober 2009

Varit på kalas





Vad helgen gått fort. I Lördags var jag på kalas hos min kompis Anna och hennes familj. Jag och barnen hade mycket roligt då vi bakade denna äckliga snopp tårta åt henne. Det blev många långa miner och fnitter och skratt då den sedan gavs bort på kvällen. Några modiga vågade smaka på den. Inte alla bakar prinsesstårtor i snopp format hehehehe. Lite strandpromenad med hundar och barn han vi också med på lördagen. Alva plockade musslor och Ingemar plockade allt möjligt mest pinnar. Idag har barnen varit utlånade och jag och Tommy har städat och fejat hela dagen. På kvällen tände vi lite levande ljus och myste. Det var härligt. Nu ska jag duscha och göra mig en kopp the. Akta er kära vänner vem vet vilken av er som står på tur att få en egen ätbar snopp i födelsedagspresent *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar